Бонусні програми для часто літаючих пасажирів
Щоб прив'язати до себе пасажирів, авіакомпанії розробили і з кожним днем покращують програми для пасажирів, що часто літають. Програми лояльності можуть називатися по-різному: програма по милям, програма преміювання пасажирів, бонусна програма авіакомпанії, програма для пасажирів, які часто літають (англ. frequent flyer program). Основне їх завдання — заохочувати пасажирів, що часто літають, користуватися послугами саме цієї авіалінії.
Кожна велика авіакомпанія, за винятком бюджетних авіакомпаній (low-cost), розробила свою бонусну програму для польотів і «суміжних» структур, готелів, автомобільних прокатних контор, магазинів і т. д.
Приклади деяких програм:
- Miles & More від Lufthansa (спільно з LOT і Swiss International Airlines)
- Executive Club від British Airways
- Flying Blue від Air France (спільно з KLM і Air Europa)
- Панорама клуб від МАУ (Міжнародні авіалінії України)
Бонусні програми авіаперевізників приблизно однакові: за кожну виконану в повітрі милю ви отримуєте певну кількість балів, яку потім зможете обміняти на квиток або які-небудь послуги. Подібні милі іноді називають бонусними милями.
До бонусів прив'язуються, як до дисконтних карток в магазині, — здається, що ти завжди у виграші, хоча насправді на сусідній вулиці може бути дешевше навіть без знижки.
Щоб стати учасником бонусної програми, необхідно заповнити спеціальну форму-заяву та передати її в авіакомпанію або зареєструватися онлайн на сайті авіакомпанії. Для того, щоб політ був зарахований, у систему бронювання повинен бути внесений номер учасника. Тому при бронюванні або оплаті квитка вносіть свій номер у вказане поле і ваші милі будуть зараховані після польоту. Технічно номер учасника може бути внесений у будь-який час до початку польоту — зокрема, через контакт-центр авіакомпанії або при реєстрації на рейс.
Якщо ви подорожуєте економічним класом, то накопичення миль практично немає.
Зібрані в достатній кількості милі учасник програми може обміняти на безкоштовний переліт або підвищення в класі обслуговування (наприклад, з економічного класу на бізнес-клас). Можна також скористатися послугами партнерів — накопичені авіамилі можна обміняти на проживання в готелі, оренду автомобіля і навіть просто на товари. Хоча, найоптимальніший варіант — витратити їх на авіаквитки.
Учасники елітного рівня отримують додаткові переваги і пільги, найпоширеніші з них — доступ в спеціальні комфортабельні зали очікування в аеропортах («лаунджі»).
Крім доступу до зони підвищеного комфорту «лаундж», учасник програми має пріоритет у списку на посадку, збільшення безоплатної норми багажу та нарахування більшої кількості миль за польоти. Крім того, багато програм видають своїм елітним учасникам сертифікати («ваучери») на підвищення класу обслуговування, а також продовжують термін дії миль.
За кордоном, особливо в США, поширена практика конвертації миль/балів однієї програми в іншу. Цей процес спрощується завдяки існуванню програм лояльності в різних галузях. Милі авіакомпаній можна конвертувати в окуляри або бали програм готельних мереж, або бонуси від компаній кредитних карт, і навпаки. В результаті підвищується цінність цих «умовних одиниць» для клієнтів всіх цих підприємств.
Якщо ви є учасником однієї з бонусних програм авіакомпаній, свіжі акції та пропозиції можете отримувати на свою електронну скриньку, що дуже зручно!
Якщо вам сподобалась чи виявилась корисною ця стаття, лайкніть її і поділіться зі своїми друзями!
Для пошуку найкращих авіаквитків, готелів та оренди авто рекомендуємо нашого партнера skyscanner